You are not logged in.

please login

Benutzername:

username:

remember me

You are not logged in.


Dear visitor, welcome to THE BIRDHOUSE Foren. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Konni

Administrator

  • "Konni" started this thread
  • Germany

Posts: 230

Current mood: bright sunshine - very good

Location: Weil der Stadt

Occupation: Systemtechniker EDV

Hobbies: Carduelidenzucht, Motorräder, Technik (Amateurfunk)

Thanks: 969

  • Send private message

Aries

1

Thursday, September 4th 2008, 12:24pm

Mein Namensvetter im Vogelpark Walsrode

Kleiner Mann ganz groß
Der kleine Andenkondorjunge, der bis vor kurzem noch ohne Namen war, wurde von seiner Namenlosigkeit befreit. Nach einem Aufruf in der Walsroder Zeitung ging dort eine wahre Flut an Namensvorschlägen ein. Das Jungtier, das in der wärmenden Nachmittagssonne nur zu gerne seine Flügelchen ausbreitet und erste, zarte Besucherkontakte knüpft, wurde nun auf den Namen „Konrad“ getauft. Er erfreut sich bester Gesundheit. Davon können sich die interessierten Besucher momentan bei der täglichen Vogelbabyfütterung überzeugen.

Rate this thread